Hi People, i’m back!

Heerlijk ik ben weer terug van weggeweest. Een periode was ik te druk om regelmatig te schrijven op mijn blog. Het is uiteraard ook een kwestie van prioriteiten stellen, ik weet het. Juist dat was het probleem, tijd voor mijzelf maken en de dingen doen waar ik echt passie voor heb.
Geleefd worden door de waan van de dag. Werk en sociale verplichtingen die dagelijks aan je trekken. Ik heb mij ervan losgerukt en volg weer mijn hart….

Waarom ik ooit in 2008 ben begonnen met bloggen is mijn kloppende modehart. Ik deed toen mee aan een wedstijd waar wij streden naar de titel Shop VIP. Dames die een oog voor mode en styling en het nieuwe digitale sociale netwerk hadden. I was hooked… and still… Na een tijd wou ik mij verbreden en verdiepen en ben ik gestart met mijn blog Lifestyle MElange met als visie een lifestyleguide te zijn voor de moderne vrouw van nu. Iets volwassener maar nog wel met een speelse knipoog. Ik ben inmiddels een vrouw van 30+. Graag wil ik delen met mijn lezers dat je trots mag zijn op jezelf en je vrouw zijn, of je nu single bent, een carrièretijger of een moeder bent. Mode en lifestyle is fun. Het laat zien wie je bent en waar je voor staat. Jezelf vinden en trouw blijven aan jezelf in een wereld die zo oppervlakkig is geworden, was voor mij een belangrijke journey.

Wat ik komend jaar ga toevoegen aan mijn blog is mijn persoonlijk kijk en belevenissen op zakelijk vlak. Een kijkje in mij zakelijke leven. Ik maak als ondernemers, werkende vrouw, blogger en Eventmanager genoeg mee wat ik wil delen.

Ik hoop jullie ook in 2017 te zien hier op mijn blog. En als je het leuk vindt, laat dan een berichtje achter.

Geef een reactie

