Pressday Simply PR

Vorige week organiseerde Simply PR haar persdag en ik nam een kijkje. Simply PR vertegenwoordigd lifestyle merken op het gebied van living, fashion en beauty. Met merken als Aveda, By bar, AEG, L.K. Bennet, MC Gregor, GOSH en Hermes in haar portfolio.

Vooral L.K. Bennet heeft een fantastische najaarscollectie, geïnspireerd door iconen uit de jaren 70. Het merk staat bekend om haar elegante en vrouwelijke stijl. Eyecathers dit seizoen zijn de kleurrijke midi rokken, de mulberry rode jas en kobalt blauwe accessoires.

DSC03293Foto: L.K. Bennet
DSC03298Foto: L.K. Bennet
DSC03300Foto: L.K. Bennet
DSC03307Foto: MC Gregor
DSC03311Foto: By Bar
DSC03315Foto: Girls love Eco

Verder vertelde Jetske mij enthousiast over de producten van Aveda, een exclusief merk met verzorgingsproducten. Mijn eigen kapper Müfide Hair & Spa is een exclusief brand salon van Aveda. Het zijn heerlijke natuurlijke producten die echt een weldaad zijn voor huid en haar. Omdat ik van mijzelf een behoorlijke slag in mijn haar heb, tegen krullen aan, en het altijd stijl maak met een tang, heb ik smooth infusion™ naturally straight meegekregen om te proberen. Binnenkort het resultaat.

Tevens heeft GOSH een kleurrijke collectie voor het najaar die de steden New York en L.A. verbeelden. Het meest benieuwd ben ik naar de eyeliner en de mascara. Op deze producten ben ik heel kritisch aangezien ik verder weinig make-up draag, alleen een goede zwarte liquid eyeliner en diep zwarte mascara. Uiteraard kom ik hier later op terug.

Bedankt Simply PR voor jullie gastvrijheid!

Fotografie: Mindy Egberts
Geschreven door:

Geef een reactie

